چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | Tue 21 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۴:۴۰:۱۲

همزمان با دهه مبارک فجر
آغاز بهره‌برداری از 15پروژه دریایی و بندری در هرمزگان همزمان

باشگاه خبری فراساحل: همزمان با دهه مبارک فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از 15 پروژه در بخش‌های عمرانی، فنی و سرمایه‌گذاری حوزه دریایی و بندری هرمزگان با حضور معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مارین، ابراهیم ایدنی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: طی آیینی ویژه همزمان با نوزدهمین روز از بهمن ماه جاری، 15پروژه در حوزه دریایی و بندری هرمزگان با اعتباری حدود یک هزار و 200 میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان بنادر و مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید. وی ضمن تشریح سایر پروژه‌ها، افزود: احداث پایانه ترانزیتی و صادراتی به وسعت 11.5 هکتار و مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی به وسعت حدود 3 هکتار از جمله طرح‌های عمرانی حوزه سرمایه‌گذاری در بزرگترین بندر تجاری کشور است که با حضور مقامات کشوری و استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عالی‌ترین مقام دریایی و بندری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، تعریض و احداث جاده دسترسی غربی (کشوری)، نوسازی خطوط شماره 3، 6 و 8 راه‌آهن و تعمیرات اساسی خطوط ریلی، تهیه و تعویض ضربه‌گیرهای بندر نفتی خلیج‌فارس، بهسازی جاده ورودی شرقی، پل شماره 8 و مسیر دسترسی، تعریض پل ورودی، تعمیرات اساسی دکل چراغ‌های دریایی، مسجد پیامبر اعظم(ص) و نوسازی شبکه روشنایی را از دیگر طرح‌های بهره‌برداری شده همزمان با دهه فجر سال 93 در بندر شهید رجایی اعلام کرد. ایدنی گفت: همزمان با این مراسم، دو پروژه دیگر نیز در بخش فنی شامل دو دستگاه کامیون مجهز آتش‌نشانی به ارزش حدود 40 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. لازم به ذکر است، دکتر علی جهاندیده معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از مدیران عضو شورای حمل و نقل استان در آیین افتتاح پروژه‌های دریایی و بندری هرمزگان حضور داشتند



  کد خبر : 504
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :